jane the pain - inredning & sånt..

Dags att manipulera tror jag..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag är så vansinnigt oinspirerad just nu. Eller egentligen är det ljug. Jag har massa saker som jag vill göra/ha gjort men jag har ingen kraft att ta tag i det just nu. Kraften skulle iofs komma om jag slapp tjata/tvinga Filip till att hjälpa mig, samt att någon glad barnvakt tog ungarna en heldag.Vi har så mkt som ä halvklart, vilket gör mig gaelt sur.. Tex: listerna och trösklarna som hantverkaren skulle komma och fixa (hantverkaren drog på semester...SUCK)..golvet har spruckigt på sina ställen och behöver fogas och målas om. Vi har bestämt oss för att testa två komponentsfärgen för att se om den färgen är lite hårdare (det borde den vara) för olje färgen suger fett om jag får säga det själv. Sen är det lilltoan och vårt nya sovrum som står på tur. Visst är det skönt att man alltid har något att ta tag i;) UNDRAR om jag kan lura med Filip till Bauhaus i veckan så vi kan slänga in golv i sovrummet. För det måste ju faktiskt bli en helhet!! Mmm jag tror att jag får slå till med den stora manipulationstekniken..
.
Idag har det beställts en himlans massa posters ur shoppen.. Himlans kul. Själv klurar jag på om jag slå till med en tavelvägg eller inte..
Jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    ett litet tips ta en resa och njut av dagarna :) Se till att hantverkarna gör sitt när ni är borta det är så underbart att bara åka en vecka och sola och äta gott och bara umgås :)Jag älskar att resa och vetatt inte alla gör det men det har blit ett gift det är enda gången vi kopplar av då som annars med har fullt upp jämt .

    2012-01-25 | 18:04:57
  • Jessika säger:

    Hello hey! Du, den svarta postern med glödlampan, är det nåt som kommer i din butik längre fram?

    Supersnygg!

    2012-01-26 | 13:11:45
    Bloggadress: http://inredautreda.blogspot.com/
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Glödlampan var bara ett prov. Men vill man ha den kan jag trycka den. Bara maila mig isf.



    Fia: Jag gissar på att du heter Sofia? Din poster "YIME TO LOVE"? ska vara skickad och borde ha kommit. Har du inte fått den imorgon så hör av dig igen. Den kanske ligger på posten??

    2012-01-26 | 13:30:50

Kommentera inlägget här: