jane the pain - inredning & sånt..

Fake ERIK..

Kategori: Jag & familjen

Undrar ni hur det gick på felix discokalas?? Haha.. jaaaaa, vart ska jag börja..När fem ungar anlänt fick jag panik och tänkte: VAD HAR VI GETT OSS IN PÅ??
När alla 25 var på plats var det livat i luckan kan man säga. Efter en sjukt mkt spring stund satt dom så fint och gick bordsvis till pannkaksbuffén. Jag serverade läskdringkar med sockriga kanter..MKT UPPSKATTAT!
Sen åt dom som hästar innan det var dags att skaka loss på dansgolvet. Det beställdes förstås ytterligare läskdrinkar i baren. En del godis slank också ner.
Sen pratades det en hel del om att dansa tryckare.. och ja.. vad jag förstod så var det två par som faktiskt vågade sig på att dansa tryckare. COOLT tycker jag (fniss).
Efter glassbuffén hade vi sockertoppade barn både högt och lågt i restaurangen.. Helt underbart:)
Sen var det dags att dansa disco och leka stoppdansen. Allt detta INNAN den stora Erik Saade överaskningen.....OJOJ OJ.
När den stackars Erik Saade killen som faktiskt heter Erik på riktigt slank ut på scenen satt baren först i chock.. Innan dom började fatta att det faktiskt inte var den riktiga E. S.. Hur kunde dom inte tro att det var han??? Jag fattar ingenting;)
Erik hade nog förväntat sig lite små kaos men INTE det kaos som bröt ut.. hehe.. Ungar var galna och ville ha autograf.. Sen ställde de en miljard olika kuggfrågor om hans flickvän Molly (dom har tydligen gjort slut?!), vart han bodde, vilken stad han kom ifrån mm, mm, dom ville ha tel nr, dom klankade ner på hans kallingar som syntes lite grann. Tydligen har RIKTIGA Erik Saade mkt coolare kallingar..
Men.. i slutändan tror jag att dom accepterade att Fake Erik fick duga..Coola killar buade.. trots att dom inget hellre ville än att vara nära supercoola Erik. Trots besvikelsen över denna fake hoppade och dansade ungarna som aldrig förr..
Jag konstaterar: Det kan INTE vara lätt att vara den RIKTIGA Erik Saade..
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: