jane the pain - inredning & sånt..

Hollywoodfru i 7 timmar..

Kategori: Dumheter..

Jag och Filip har varit på 25 årsfest hos min lillebrorsa i helgen. Givetvis var det maskerad med temat olika världsdelar/kulturer..
JAg funderad länge på om jag skulle vara asiat eller en tysk med hår under armarna och midjeväska (fördomsfullt jag vet;) Men det slutade ändå med att jag gick som Hollywoodfru..SÅKLART!! Det gäller att passa på. Jag hade fläskläpp, lösfransar, hyperblondt hårsvall och VÄRSTA bysten.. tom men värsta nipplsen:)
Filip gick som min rike hollywood man..Fast han såg faktiskt mest ut som Björn Ranelid..SEnare på kvällen bytte jag och Filip kläder.. Jag har dock svurit på att INTE visa dom bilderna..
Vi hade sjuuukt kul.
Hoppas ni haft en bra helg. Missa inte tävlingen på Jtp-Design facebook sida!!
Jenny

Kommentarer

  • Mamamekko säger:

    Hahaha, helt underbart!! Riktigt snygga outfits! :)

    2012-01-29 | 20:27:29
    Bloggadress: http://www.mamamekko.blogspot.com
  • Petran på designinsight säger:

    hahahahaha! sjukt bra tema ju! ska jag komma ihåg! vad snygga ni är!

    2012-01-30 | 16:36:45
    Bloggadress: http://www.designinsight.se

Kommentera inlägget här: