jane the pain - inredning & sånt..

I dag vankas det kärlek...

Kategori: Jag & familjen

Japp.. idag är dagen då jag och Skyffert ska på date igen.. Jag, Skyffert, Filip, Fredrik Lindström och en himlans massa andra folk antar jag.....
Jajjemen, "Ljust och fräscht" har äntligen tagit sig till Örebro. GIVETVIS ska vi dit!
Helgen är fullspäckad.. För på lördag drar vi vidare ner till Göteborg på supersnabbvisit. Vi ska på min lillebrors 25 års fest. Temat är olika världsdelar och jag har idag kommit på EXAKT vad jag ska klä ut mig till. Ni får se sen..hehe..
Ser ni?? Där ligger han och väntar på att jag ska krypa ner i soffan....
Tänk om han skulle läsa mina inlägg.. Han skulle ju tro att jag var HELT störd.. Men det får det vara värt;)
Jenny

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hej!

    Först vill jag säga att du har en tjusig blogg med bra inspiration och tips på ditt och datt, sen vill jag bara förgylla din fäbless för Schyffert genom att tipsa om min blogg, där finns nämligen bilder på en svettig sådan herre sen i lördags. Starstruck du vet ;)

    Ha det fint!

    MVH

    Eva

    2012-01-30 | 21:09:02
    Bloggadress: http://www.deermountaindesign.com/blogg

Kommentera inlägget här: