jane the pain - inredning & sånt..

Klock tips..

Kategori: Inredning & inspiration

Förr i tiden brukade jag alltid tipsa om bra snygga produkter.. Jag tycker att jag har varit rätt kass på det den sista tiden. DÄRFÖR tänker jag att jag ska bli en miljard ggr bättre på det. Man ska ju lyfta fram dom bästa webshopparna,  så att alla hittar till dom. Har ni några tips på bra butiker så hör gärna av er. Det svåraste för mig i den här kategorin är att inte klicka hem allt själv.. Men jag ska försöka hålla mig.. lite iaf..
Något som jag länge spanat på är denna ursnygga klockan från Joy of Giving..
Det enda är att den är lite liten tycker jag.. Jag skulle vilja ha en som var ca 50x50 cm (denna är 29.5x29.5 cm)
Ni hittar den HÄR.
Jenny

Kommentarer

  • Bodypalace säger:

    Just nu så läser jag igenom olika bloggar för att undersöka om det är många som hjälper till att förstärka dagens ideal. Tycker din blogg är bra faktiskt =)

    2012-01-31 | 13:51:09
    Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.com
  • Dirty Blonde säger:

    Wow! Du är verkligen duktig, det ser man på en gång i din blogg :) Och både gulligt och smart skrivet, lätt att läsa! Verkar som att vi har lite gemensamt, kolla jättegärna in min blogg, skulle vara roligt att se vad du tycker :D Lycka till med allt!

    2012-02-01 | 20:57:14
    Bloggadress: http://dirtyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här: