jane the pain - inredning & sånt..

Snart är allt på plats..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag vet inte om jag hinner in här mer idag. Så jag gör ett ultra mega snabbt inlägg.. Jag har så mkt att informera er om nu när alla bitar snart är på plats...Men det tar vi när jag har mer tid. Kartell..I LOVE.. Det tog hundra år innan Filip gick med på att vårt hem behövde två av denna lampa. Men ack vad jag gillar dom<3
Med andra ord konstaterar jag att det är värt att köpa dyra prylar som man VERKLIGEN vill ha. Dom lyfter hela hemmet.
Ha em bra dag.. Nu är det jag som SPRINGER till bussen..
Jenny

Kommentarer

  • lotta säger:

    Håller med, den är jättesnygg! Hi hi, tur att du inte har så långt till bussen!

    God fortsättning!

    (Ps, snart snart ska jag visa hur det blev med snygga betongtapeten, ska bra först... :) Kram Lotta

    2012-01-10 | 21:13:14
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/
  • MariaN säger:

    Grattis! Själv försöker jag fortfarande få Mattias att fatta att vi behöver åtminstone EN lampa i det här huset ;)

    Kram MariaN

    2012-01-11 | 14:04:58

Kommentera inlägget här: