jane the pain - inredning & sånt..

Snart är det alla <3 ans dag..

Kategori: Jtp-Design

Det gäller att påminna alla män om det för jag anser att majoriteten har NOLL koll.. Jag vet att många har olika uppfattning hurvida man ska fira denna dag. Jag tillhör dock en av dom som tycker att allt som kan firas SKA firas. Finns det då en kärleksdag så är det ju bara att fira på. Alla ni som bor i närheten eller i ÖREBRO. Ni kan boka bord på Restaurang Södra vattentornet. Där kommer det att serveras fantastisk mat med Italienskt tema. Det kommer även att bjudas på lite romantisk underhållning<3 Klicka in på länken ovan för mer info..
För er som bor på tok för längt bort för att komma dit.. Har jag tagit fram en kärleksposter..
Den finns i min butik from idag.
Givetvis kan ni få den i den färg ni önskar.
Ni kan även välja vilken text ni vill ha i hjärtat, samt färg på text..
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: