jane the pain - inredning & sånt..

Jobbelijobb..

Kategori: Jag & familjen

Så äntligen har jag lite tid över för att sätta mig här.. Jag har ju snackat så mkt om att det varit så mkt på gång och sånt..och nu är allt klart. Jag har tagit tjänstledigt från mitt vanliga jobb, halvtid..Min tjänstlediga halva kommer jag att tillbringa här, på Restaurang södra vattentornet. Jag som svurit på att min tid i restaurang/krogbranschen var över. Det krävdes dock inte mer än ett arbetspass innan jag skulle tycka att det var kul igen. Fast det är ju klart..jag kommer bara att jobba dagtid, och det blir ju helt fantastiskt!
Om man bortser från ett par kvällar i veckan som jag jobbar på kollektivboendet så kommer jag att vara hemma hur mkt som helst. Shoppen kommer jag förstås driva som vanligt. Jag har dessutom tänkt höja standarden ett snäpp. Allt kommer att bli så mkt lättare:)
Det är inte jag på bilden..
-
Har ni vägarna förbi räknar ja med att ni stannar för en lunch.
Varje dag mån-fre erbjuds 5 olika maträtter varav ett vegetariskt alternativ, samt två olika soppor, salladsbuffé, smörgåstårta, dryck, kaffe och kaka..Allt till priset av 95:-
Kan det bli bättre?
Jag rekomenderar att komma innan tolv eller efter kl ett. Då slipper ni den värsta ruschen:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Emma [loveshaped] säger:

    Åh Jenny! Vad spännande! Då måste jag komma förbi någon dag :)

    2012-01-12 | 22:12:22
    Bloggadress: http://loveshaped.blogg.se/
  • Anna säger:

    Det låter helt klart lockande med en lunch i er fina restaurang! Synd bara att jag inte har vägarna förbi så ofta ;-) Kram Anna

    2012-01-12 | 22:47:21
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Alma säger:

    Vad kul!När börjar du.Synd att jag inte har vägarna förbi;-)

    2012-01-13 | 15:40:28
  • Anneli säger:

    vilka fina bilder du tagit på restaurangen:)).kram

    2012-01-13 | 22:00:35

Kommentera inlägget här: