jane the pain - inredning & sånt..

Mäster styling/foto

Kategori: Media

Anna Mård och Karin Foberg gör det igen..
Härom veckan när nya Plaza interiör damp ner i lådan fanns det ett aldeles ljuvligt reportage som gick i svart, vitt och gult. Helt underbart..
När jag sen såg jag att en del av mina produkter från Jtp-Design var med..blev jag hur lycklig som helst... Jag önskar att Anna Mård kunde komma hit och styla om hela mitt hem, sen skulle Karin Foberg kunna komma hit och fota med jämna mellanrum. Speciellt till butiken!! SEN.... när jag blir mångmilljonär kanske jag kan ansälla dom på heltid;) Det hade varit toppen.
 
Peace märke i plexi från "Jtp-Design By I love plexi"
 
Kuddhög från "Jtp-Design"
Foto: Mästerfotografen Karin Foberg
Ni hittar hennes blogg HÄR.
Stylat av mäster stylisten Anna Mård, ni hittar hennes blogg HÄR.
 

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Ah så snyggt! Och extra snyggt med den gula kudden. :)
    Finns det någon chans att de kommer att finnas med andra bokstäver?

    2012-07-02 | 21:19:20
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com
  • Anna Mård säger:

    Åh jag blir så glad av dig!!! :-) Fina du!! Den där anställningen låter väldigt lockande! :-D Kram!!

    2012-07-04 | 10:44:34
    Bloggadress: http://annamard.se

Kommentera inlägget här: