jane the pain - inredning & sånt..

Sommarerbjudande../nyheter..

Kategori: Jtp-Design

Sommar erbjudande.. Nu kan ni beställa Jtp-Design posters 50x70 cm för 299:- ord pris 399:- Passa på!! Erbjudandet gäller tom den 29: Juli.
Välkomna att kika in HÄR.
Ny poster finns att köpa i shoppen from idag
Grrr... Då var det lite butiksstrul idag. Så ni kommer inte in på shoppen. Hoppas att det löser sig lite snabbt. TÅLAMOD..
Kolla även in våra nya vägg/golvdekorer..texter..
 
Stora rejäla dekaler till mkt bra priser! Ni hittar dessa och fler HÄR.
Givetvis kan du få dina texter/dekaler i andra färger än svart..
 
 
Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Din webbshop funkar ej,får upp denna Webbutiken är otillgänglig.

    2012-07-06 | 15:46:24
  • Maria N säger:

    Jättefina posters! "Must have"-varning som vanligt ;)
    Men är det jag som är förvirrad eller, för jag kan inte hitta bokstaven Y någonstans på alfabetspostern??
    Kram Maria N

    2012-07-11 | 20:48:05
  • Maria N säger:

    OMG! Jag var tydligen förvirrad eller har jag blivit tillfälligt färgblind när det gäller orange :( för nu ser jag den plösligt hur tydligt som helst
    Kram MariaN

    2012-07-12 | 21:41:59

Kommentera inlägget här: