jane the pain - inredning & sånt..

Felix nya..

Kategori: Hemma hos mig..

Allra största anledningen till att Hilda och Felix skulle byta rum var för att jag ansåg att Felix inte hade så mkt grejer som Hilda.. Jag kan bara konstatera att så var INTE fallet. Han hade bara sjukt bra förvaring!
Så här kaosigt har rummet varit. MEN nu är det helt klart om man bortser från att en soffa ska bäras upp. Bilder kommer i morgon. Filip har nämligen dragit iväg med kameran..så det blir ingen fotografering idag. I morgon är jag dock ledig. Då har jag nog lite tid till sånt där.

Kommentarer

  • Haga 26 säger:

    Hej,bra förvaring är ett måste till barnen.Du lyckas bra med de,och har många ideer.Skönt att vara ledig imorgon,de är jag oxå :)Kram!

    2012-03-22 | 12:52:00
    Bloggadress: http://krighanna.blogg.se/
  • Alma säger:

    Du fixar det galant du är duktig det där med förvaring mm,ser fram emot flera bilder;-)

    2012-03-24 | 13:12:32

Kommentera inlägget här: