jane the pain - inredning & sånt..

Fyller på..

Kategori: Jtp-Design

Snart finns dom att köpa i min butik..Jajamen.. Jtp-Design utvidgar sig..Tam tam är såklart en klar favorit här hemma så det känns självklart att ta in den i mitt sortiment. Frågan är bara vilka färger jag ska ta hem.. Kan ni hjälpa mig här?? Röd, svart och vit känns självklara.
Sen hade det varit kul med en riktigt grön och en knallgul. MEN det finns inte. Hur kan det inte finnas????? Den gröna transparenta är snygg. Men inte så snygg som en heltäckande retrogrön hade varit..
Dom vita med superhjältetryck är lite roliga tycker jag. Känns liksom givna till pojkrummet!
Vad tycker ni?
Om ni fick välja vilka färger jag skulle ta in vad skulle ni välja då?
Jenny

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vad glad jag blir av att läsa att du kommer ta in Tam Tam! Är sugen på en vit :)

    2012-03-13 | 13:37:15
  • Elena säger:

    Håller med dig när det gäller färgerna, grönt hade varit jätte snyggt fast inte den transparenta, lite för mesig.. :o)



    Har du bestämt vad priset kommer hamna på?



    Kramar

    2012-03-14 | 08:34:42
    Bloggadress: http://elenasmemoarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: