jane the pain - inredning & sånt..

Lyckliga Tam tam ägare blev..

Kategori: TÄVLINGAR!!

Hej..
Jag förstår att ni har väntat på vinnar-resultatet. Förlåt att det har dröjt..
Men här kommer det iaf.
-
Vinnarna i lott dragningen blev:
Första lotten: Maria m bloggen inredning och annat
Andra lotten: Ring Ring
Tredje lotten: Camilla Thåström
Fjärde lotten: Linda Ohlsson
Femte lotten: Eva med bloggen dearmountaindesign
Maila mig era adresser Samt vilken färg ni helst av allt vill ha (kom ihåg att man fick välja i turordning..lott nr ett väljer alltså först. Men jag hoppas att ni alla vill ha olika;)) så förmedlar jag dom vidare till Qbena design som skickar ut era pallar.
-
Hoppas ni haft en bra vecka.. Som ni säker har förstått har vi haft FULLT upp. Idag var vi på begravning.. Inte alls kul.
VH Jenny

Kommentarer

  • Ring Ring säger:

    Tack:-Blev jätte glad!kommer pryda sin plats. Tack för en fin och inspirerande blogg ( om den svarta är kvar väljer jag den,annars en rosa)



    Tack än en gång.

    2012-03-29 | 22:00:10
  • Eva säger:

    Åh vad glad jag blir!

    Ska bli spännande att se vilken jag får!

    Yes asså!

    2012-03-29 | 23:37:11
    Bloggadress: http://www.deermountaindesign.com/blogg
  • Maria säger:

    Jippi! Jag vann! Och första pris dessutom!!! Hurra!!!! Tack snälla Jenny :)

    Kram

    2012-03-31 | 09:04:27
    Bloggadress: http://inredningochannat.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: