jane the pain - inredning & sånt..

Perfekt i gult..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag som inte alls klarar av färg i längre stunder måste säga att jag imponeras av folk som får i hop en helhelt som denna utan att det blir för mkt. Jag är så himla färg och pryttelkänslig. Ändå är det bilder som dessa som fångar min blick. Det är helt enkelt den perfekta blandningen av gammalt/nytt/färgglatt/billigt/dyrt.. Alldeles UNDERBART!
Bilder lånade från Bolig magasinet dk.
Jenny
ps. Ni missar väl inte Tam tam tävlingen?Ds

Kommentarer

  • In My House säger:

    Jag som gillar gult gillar juh dessa bilder =)=) Tyvärr så finns pallbordet endast i vitt, man kan juh spraya om det =)=)



    Kram josse

    2012-03-15 | 11:54:27
    Bloggadress: http://www.in-myhouse.blogspot.com/
  • Ulrika - SysterYster Design säger:

    Superfint! Personligen har jag en stor svaghet för svart och vitt, med inslag av färg. Kul att se de som vågar satsa på färg och lyckas bra! :)

    2012-03-15 | 22:06:36
    Bloggadress: http://systerysterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här: