jane the pain - inredning & sånt..

Vilken 25 åring önskar sig det?

Kategori: Jag & familjen

I morgon fyller Filip år.. Jag har inte en aning vad jag ska hitta på..
Jag: - Filip vad önskar du dig?
Filip:- jag vet inte........ jag fyller 39...fast jag är ju liksom mer som en 20 åring fortfarande..
Jag:- ????? 20 åring?
Filip:- Ok.. som en 25 åring då.
Jag:- På vilket sätt är du som en 25 åring.
Filip:- Ja.. men jag önskar mig liksom fortfarande tuffa saker.
Jag:- Det är du som fyller år. Du får önska dig vad du vill. Säg!
Filip:- OK..jag vill ha en upplevelse.
Jag:- Som typ?
Filip:- Hmmm..... jag skulle vilja ha......EN RESA PÅ GÖTA KANAL!!

Verkligen tufft om jag får säga det själv....
Jenny

Kommentarer

  • Snällaste styvdottern säger:

    Hahaha! Han är ju gubbe ju!

    2012-03-26 | 11:30:06
  • Angelica säger:

    Hihi! Jag tror nog med den önskningen att han får sålla sig till gubbarna ändå ;)

    2012-03-26 | 17:32:28
    Bloggadress: http://www.mamamekko.blogspot.com
  • Tina säger:

    Hahaha, han tror nog att det blir som i "Göta Kanal"...

    2012-03-26 | 20:39:04
  • VBLS säger:

    dreaaaaaam dream dream!!! haha jag hade lätttt velat ha en resa på Göta Kanal!!!! Hälsa och gratta din man från mig :) KRAAAAAM <3

    2012-03-27 | 13:35:28
    Bloggadress: http://mathildaekberg.tumblr.com
  • pysseliten säger:

    åhh det vill jag med ha ;) om han får det säg till ni passar Norsholm då står jag aoch vinkar :)

    Annars 'r en resa till gekås kul att få det fick jag när jag fyllde 40 . Det vill han säker ha .

    2012-03-27 | 20:45:11
  • Anna säger:

    Haha min gubbe är 23 och han önskade sig en heldag på Solvalla för att se på V75 och Elitloppet! Det var vi och massa 35+are :)

    2012-06-10 | 14:24:25
    Bloggadress: http://sammetsdimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: