jane the pain - inredning & sånt..

Hildas blir gäststuga..

Kategori:

Rotade lite bland gamla bilder och hittade Hildas gamla rum.. Sött men på tok för litet. Nu står det här lilla rummet och samlar skräp.. Skräp i MÄNGDER. Frågan är vad det ska bli där inne. Det var ett kontor ett kort tag.. Men det blev inte bra. Jag hatar att gå upp och stänga in mig på ett kontor. Jag vill ju sitta och jobba med familjen runt omkring mig. Bättre det än att behöva gå ifrån hela tiden.. 
Så nu (idag) har jag bestämt att det ska bli ett gästrum.. Det är ju vuxet värre att ha ett gästrum. Tyvärr får då den söta lilla elefanten ge vika.....NOVA DAWN tapeten är beställd för att sitta på den väggen.. Jag tror det blir lagom mkt färg i ett rum som jag aldrig vistas i;)
 
Jenny
 

Kommentarer

  • te säger:

    Låt elefanten vara kvar!!!!!

    2012-10-19 | 17:10:09
  • Gudmors-Josse säger:

    Låter goody!! Då har jag ett eget rum när jag kommer och hälsar på :)

    2012-10-22 | 15:59:13

Kommentera inlägget här: