jane the pain - inredning & sånt..

Lättlurad eller aspackad?

Kategori: Köptips..

Filip ringer från Budapest..
 
Jag: Har ni kul?
Filip: Jaaaa. Det är så kul att alla är med.
Jag: Ja verkligen..
Filip: Vi har varit på restaurang, druckit öl, kört segway..
Jag: Mmm... vad kul..det är ganska tomt här hemma..
Filip: Jaa..det är klart...
Jag: Nu när du är iväg och har så där himla kul.. Då kan man ju inte säga nåt om jag köper lite tapeter..
Filip: eehh nää det kan man ju inte.. GÖR DET.. Beställ du lite tapet!
Jag :Ha det så kul.. hej då!
 
Jag antar att han var as tankad..hehe..
Klick sa det och nu skickas snart min nya kärlek hem till mig/oss:)
Jenny
 

Kommentarer

  • Linda W säger:

    haha, klockrent!
    Jag undrar om tapeterna är bra ur Feng-shui synpunkt? enligt den läran ska man undvika spetsar/vassa föremål (läste jag nån gång). Tur att man inte behöver tänka på det då! ;) förbaskat fina är de

    Svar: Hej.. Haha.. Sånt där bryr jag mig inte om.. Jag tror på att man Inreder på ett sätt som man själv gillar:) Jag hoppas den blir bra.
    Jenny

    2012-09-27 | 20:09:30
    Bloggadress: http://blogg.volatile.se
  • Alma säger:

    Fin tapet var ska du ha den nånstans?Kommer passa bra hemma hos er.Alma

    2012-09-28 | 12:42:37

Kommentera inlägget här: