jane the pain - inredning & sånt..

Vitt och lite svart..

Kategori:

Tack, tack, TACK för era ursöta Kommentarer <3
Jag jiddrar fortfarande med min iphone 4S som bara vill ladda över bilder till datorn när den själv känner för det.. Men som sagt hittar ni mig inte hör så hittar ni mig på instagram (Jenny Jondelius) där man lite lättare kan bomba med bilder;)
Efter en timme av frustration så fick jag iaf fram lite bilder..
Här kommer en bild tagen från hallen.. Man kan ju inte ha för mkt vitt och svart enl. mig;)
 
Lite lister kvar som sagt.. Men golven är iaf skinande vita:)
 
Nu drar vi på CIRKUS..
VH Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Snyggt snyggt,gillar det jättemycket;-)Alma

    2012-09-09 | 16:01:56
  • Suzi säger:

    Var har du hittat K'et? Skulle vilja ha ett till min sons rum!?:)

    Svar: Hej. Vad kul att du gillar det. Jag säljer dom i min butik www.jtp-design.se Man specialbeställer önskad bokstav. Finns i tre olika strl och två olika typsnitt och fyra olika färger. Mitt är 70 cm rökgrått.. Med vänlig hälsning, Jenny
    Jenny

    2012-09-09 | 18:07:55
    Bloggadress: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här: