jane the pain - inredning & sånt..

Bara så ni vet..

Kategori:

Jag finns..och jag lever..
Pga ändrade familje/jobb förhållande så har jag beslutat mig för det värsta!! Jag stänger ner butiken. Iaf tills jag har mer tid. Som det är nu blir det mest stress att försöka hinna med allt. Jag jobbar helt enkelt för mycket för att kunna ge den servis som jag tycker att en god webbshop ska kunna ge, och det känns inte bra. Istället hoppas jag att jag kan skaka liv i bloggen.. Den blir kanske inte som förr....men nåt litet foto ska jag väl kunna bjuda på emellanåt.
 
Hoppas att allt är bra med er. 
 
Kram Jenny

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Åh! Skönt att du ger ifrån dig ett livstecken, hoppas aallt löser sig till det bästa. Går själv igenom en familje-kris/-förändring, eller hur man nu ska uttrycka det. Keep on decorate, bara!
    Hälsningar från interiörträsket...:)

    2013-03-05 | 14:11:28
  • Madeleine säger:

    Åh! Skönt att du ger ifrån dig ett livstecken, hoppas aallt löser sig till det bästa. Går själv igenom en familje-kris/-förändring, eller hur man nu ska uttrycka det. Keep on decorate, bara!
    Hälsningar från interiörträsket...:)

    2013-03-05 | 14:12:25
  • Jessica säger:

    Åh vad glad jag blev över att se att du gjort ett inlägg!! Din blogg är min absoluta favorit! Hoppas allt är bra med dig.
    Hälsningar Jessica

    2013-03-07 | 22:41:34
  • Susanne säger:

    Men äntligen ett livstecken! Jag har kikat in emellanåt och undrat såklart... Klart du ska lägga din tid och energi där du och din familj behöver den som mest <3 Tänk så positivt du kan och ta hand om dig, styrkekram!

    2013-03-08 | 16:48:18
  • Linda säger:

    Låter tråkigt. Men ser fram emot fler inlägg på bloggen!

    2013-03-08 | 20:15:01
  • Maggan säger:

    Men nej ;( jag som var lite sugen på en tapet till tjejens rum nu när vi ska göra om!! Har inte lyckats få mannen på samma spår dock!! Hur ska jag nu få tag i den?

    Svar: Hej. Det är bara att maila mig så löser vi det ändå:) Maila på jtp-design.se
    Jenny

    2013-03-08 | 22:56:23
  • Sara säger:

    Ibland behövs svåra beslut göras för att få livet fungera i alla delar i livet. Har saknat dig <3 hoppas på lite foton. Kram

    2013-03-09 | 19:41:47
  • åsa säger:

    Åh nej....jag som hade tänkt beställa några fina afficher nu. Hade avvaktat fram tils nu när ekonomin blev normal igen.
    Fast jag förstår dig... Alltför mkt stress är inte att leka med!!

    2013-03-11 | 00:17:53
  • Em säger:

    Som jag har undrat och oroat mig när det fortfarande är samma inlägg när man klickat sig in hos dig!
    Tråkigt med shopen men förstår din tanke!

    Hoppas på lite mer liv här inne nu!
    Ha det gott!

    2013-03-13 | 10:04:12
  • Jenny säger:

    Vad tråkigt, nu när jag hittade det jag letade efte, vill så gärna ha tavlan/bilden Orange is the New black. Hade passat så bra hemma i vårt nyrenoverade tv rum. Hoppas du kan öppna upp din shop snart igen.

    2013-03-13 | 23:45:06
  • Melissa säger:

    Jag undrade varför jag inte kunde besöka din webbshop... Tråkigt att den las ner, fanns så fina grejer där :(

    Jag har en fråga, jag undrar om jag kan köpa tidningsstället i plexiglas, snälla! Har verkligen sett fram imot att ha det i mitt hem

    2013-03-20 | 00:03:11
  • pysseliten säger:

    åhh kul att se att du lever ;) Hoppas allt är bra örstår att det är tft att jobba fllt två små barn och en internet butik men fina saker har d alltid haft och en idde spta med din städiga byten ;) TAPTER ;)) hoppas få se mera när du fårtid och orkta hand om dig kram från pysseliten .Glad påsk

    2013-03-27 | 20:09:10
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här: