jane the pain - inredning & sånt..

Här är jag..

Kategori: Jag & familjen

Jag har förstått att ni undrat lite vart jag tagit vägen.. 
Egentligen har det inte hänt så mycket fast ändå har det hänt jättemycket. Jag har lagt ner butiken helt. Både jag och Filip har bytt jobb och då hann jag helt enkelt inte med den. Likadant med bloggen. Jag har varken haft ork eller lust att blogga. Men NU när det är så att någon roffat åt sig mitt domännamn... (helt ok det är ju mitt eget fel att jag släppt det..) Men det känns ändå lite som om någon stulit min identitet.. Speciellt när frågorna börjat dimpa ner om om min "nya" blogg.. För er som undrar så är den alltså inte min. Extra konstigt blir det såklart när mitt bloglovin konto länkar till den andra tjejens blogg.. och detta i sin tur hamnar på min FB sida..
 
Min blogg får därför..tillsvidare gå under janethepain.blogg.se. I framtiden kommer den heta jtp-design.com
Under tiden jag varit borta har blogg.se gjort en himlans massa förändringar. Därför ser bloggen inte ut som förr. Men den är ju svart och vit så det borde ändå funka;)
 
Vad har då hänt sen sist kan man ju undra..
- Shoppen är nerlagd (stor sorg över det beslutet)
- Min Farfar avled i Cancer (Super, suuuperstor sorg, fortfarande obegripligt).
- Puma bästa äldsta katten avlivad vid nästan 18 års ålder..( tuffaste beslutet någonsin).
- Filip har under ett år jobbat i Norge (vilket suger fett).
- Typ all renovering i huset har stått still i och med alla förändringar.
- MIn lillasyster har för all framtid bosatt sig i USA.
- Min lillebror har för 2 år framöver (säger han) bosatt sig i Australien.
- Felix har blivit superstor och är käääär så det bara skriker om det, (supergulligt).
- Hildas lugg har vuxit ut och är nu på utväxt så den blir jättelång, (typ som Rapunzel..hon ska lyfta fram allt hår när hon går på toa, säger hon, väl medveten om problem som kan uppstå). 
- Jag har knappt köpt någon inredning alls.. Helt OTROLIGT! Jag är alltså mer eller mindre botad..
Jag har hållt mig borta från alla bloggar, inredningstidningar, möbelkataloger, tv program osv.
- Felix har i dagarna blivit friskförklarad från sitt tidigare njurproblem. ( FANTASTISKT).
- och jag har lagt på mig ca 220 kilo...lite överdrivet men nästan sant. (OFANTASTISKT).
 
 
Givetvis har det hänt mycket mer.. 
 
Kameran är fortafarnde utan objektiv.. Jag vet inte ens vart den ligger. Men visst vore det kul om jag kunde ta mig tid för blogghobbyn igen.. 
 
Vi får se hur många som hittar tillbaka hit:)
 
mvh Jenny
 
 

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Hej!
    Kul att du har tänkt börja Blogga igen. Har saknat dig massor. Gillar din stil och att läsa din blogg. Älskar dina tidnngsställ jag köpte när du hade din shopp. Många fråga vart dom är köpta. Det fanns då mycket fint i den shoppen. Hoppas du får ork och tid att hålla bloggen igång. Många Kramar till dig från mig!

    Svar: Tack vad gullig du är. Jag hoppas kunna starta upp shoppen igen framöver. Men det får bli sen.... Som det är nu går det inte. Kul att du gillar tidningsställen. Jag lovar hålla upp bloggen bara jag får rätt på allt:)
    Tack för din kommentar. Vh Jenny
    Jenny

    2013-09-20 | 20:03:43
  • Linda säger:

    Har saknat all din humor och all inredning! Hoppas du tar upp bloggen igen, om inte, helt förståeligt.

    Svar: Hej..Vad snällt sagt. Kul att någon tycker jag har humor..Filip tycker inte att jag har det;) Jag känner nog ändå att jag vill komma igång igen. Har liksom saknat omvärlden:)
    Vh Jenny
    Jenny

    2013-09-20 | 21:20:56
  • Eva säger:

    Åh jag, jag blev väldigt glad nu. Även om jag inte känner dig alls så undrade jag hur det var fatt, så jag hoppas verkligen att du hittar tillbaka till din blogghobby och kan fortsätta inspirera. Heja dig! :D

    Svar: Åh tack vad gullig du är:) Jag hoppas att jag kan hålla igång. Jag vill ju det. Tack för din kommentar.VH Jenny
    Jenny

    2013-09-20 | 22:04:11
    Bloggadress: http://www.deermounatindesign.com
  • Yenny säger:

    Kul att du börjar om att blogga, har saknat dina inlägg som alltid är full med humor och ironi, som jag gillade. Undrade var du tagit vägen och blev glad när du är "tillbaka", förstår det varit många känslomässiga händelser som gör att man inte orkar med så mycket annat runtikring. Kram på dig!!

    Svar: Tack vad snällt skrivet. Nu blir det nya tag:) hoppas alla gamla läsare hittar tillbaka. Vh Jenny
    Jenny

    2013-09-21 | 16:22:51
  • Dessi at [Home and desire] säger:

    Åh, alltså din humor... I love it! :D

    Jag bloggar knappt längre. Tråkigt men sant. Men jag har annat på gång. Startar upp som fotograf. Och där kommer finnas blogg. Men jag kommer nog ändå hålla kvar min inredningsblogg lite...

    Svar: Hej..Åh jag älskar folk som gillar min humor:) Filip påstår att jag inte har någon, så just sånna här kommentarer är sköna att sticka upp i nyllet på honom;)
    Vad tråkigt att du inte bloggar så mkt mer. Fast kul att du satsar på fotograferandet. Det känns som att det är rätt många av mina gamla favvo bloggar som lagt ner. Trist. Nu ska vi se om jag kan få fart på min igen. Känner mig rätt motiverad just nu. Dock trist att med min bloggadress. Men det är ju mitt eget fel så... Men det är galet mycket extra jobb med allt. Man får liksom leta upp varenda länk man lagt ut..
    Har du lust får du gärna meddela på din blogg att jag bytt adress. Länkning uppskattas:) Hoppas du börjar skriva mer och att du hänger med mig här.
    Kram Jenny
    Jenny

    2013-09-22 | 21:07:56
    Bloggadress: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här: